»Res potrebujemo postopek iskanja vzrokov, da se torej pogovarjamo z otroki, da vidimo, kaj je ozadje, s čimer se navsezadnje vsakič tudi nekaj naučimo in potem vemo za drugič, kaj bi morda lahko preprečili.«
»Vejo, kaj je povzročilo mrk, a da še vedno preverjajo ogromno količino podatkov.«
»Ugotoviti želijo, kaj se je pred nesrečo zgodilo s helikopterjem, in namen poleta.«
»Kaj je želel otrok, ki je nasilen, povedati? Ukvarjaj se z mano! Treba je iti na začetek. Vsak otrok je rojen, odrašča v določenem okolju. Tukaj so primarni starši.«
»Želimo odgovoriti, kaj je vzrok.«
»Želimo priti do odgovorov, zakaj je do tega prišlo. Ali je bil en razlog, ali jih je bilo več skupaj, kakorkoli že. Želimo priti do odgovora, da se kaj takšnega tudi kje drugje ne zgodi.«
»Vsi se moramo povezati, da ugotovimo, kaj je najbolje za naše otroke.«
»Imamo krajo, prikrivanje, tajnost, katastrofo, ki se je zgodila. Vse to so vzroki in posledice in krivci, ki so s svojim delovanjem ali nedelovanjem pripeljali do tega, da je naše otroke pokopalo na tone betona. To ni nesreča, to je zločin.«
»Običajno ni znan kot vzrok za hepatitis pri sicer zdravih otrocih.«
»Vse slabe stvari, ki se otroku zgodijo, ne bazirajo v slabih ocenah, ampak iz šibke samopodobe, neustrezne samozavesti, da se 'sekiraš' za vsako stvar. Vse te zadeve so posledica družinskih odnosov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju